Система будет остановлена для регулярного обслуживания. Пожалуйста, сохраните рабочие данные и выйдите из системы.
Просмотры | |
---|---|
ATTENDING TO DIVERSITY AND INCLUSION THROUGH CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) IN KAZAKHSTAN: TEACHERS’ EXPERIENCES AND PRACTICES IN DIVERSE CLIL CLASSROOMS | 281 |
Январь 2024 | Февраль 2024 | Март 2024 | Апрель 2024 | Май 2024 | Июнь 2024 | Июль 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ATTENDING TO DIVERSITY AND INCLUSION THROUGH CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING (CLIL) IN KAZAKHSTAN: TEACHERS’ EXPERIENCES AND PRACTICES IN DIVERSE CLIL CLASSROOMS | 4 | 11 | 16 | 9 | 3 | 11 | 2 |
Просмотры | |
---|---|
Alyona_Em_thesis.pdf | 407 |
Просмотры | |
---|---|
Соединенные Штаты | 71 |
Казахстан | 53 |
Россия | 18 |
Испания | 11 |
Гонконг | 10 |
Швеция | 9 |
Китай | 8 |
Соединенное Королевство | 8 |
Австралия | 6 |
Канада | 6 |
Просмотры | |
---|---|
Louisville | 28 |
Kwai Chung | 10 |
Moscow | 10 |
Boardman | 9 |
Oakland | 9 |
Kaskelen | 7 |
Shanghai | 6 |
Toronto | 5 |
Astana | 4 |
Castelldefels | 4 |