Система будет остановлена для регулярного обслуживания. Пожалуйста, сохраните рабочие данные и выйдите из системы.
Просмотры | |
---|---|
ENGLISH LANGUAGE TEACHERS’ UNDERSTANDING AND PRACTICES OF PROVIDING CONSTRUCTIVE FEEDBACK TO STUDENTS: INSIGHTS FROM A COMPREHENSIVE SCHOOL IN WEST KAZAKHSTAN | 119 |
Январь 2024 | Февраль 2024 | Март 2024 | Апрель 2024 | Май 2024 | Июнь 2024 | Июль 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ENGLISH LANGUAGE TEACHERS’ UNDERSTANDING AND PRACTICES OF PROVIDING CONSTRUCTIVE FEEDBACK TO STUDENTS: INSIGHTS FROM A COMPREHENSIVE SCHOOL IN WEST KAZAKHSTAN | 7 | 19 | 3 | 10 | 11 | 0 | 4 |
Просмотры | |
---|---|
Assel Maltuganova GSE Thesis 2023.pdf | 1 |
Просмотры | |
---|---|
Соединенные Штаты | 37 |
Казахстан | 25 |
Норвегия | 7 |
Филиппины | 5 |
Украина | 5 |
Гайана | 4 |
Соединенное Королевство | 3 |
Китай | 2 |
Ирландия | 2 |
Мексика | 2 |
Просмотры | |
---|---|
Oakland | 17 |
Astana | 8 |
Boardman | 8 |
Georgetown | 4 |
Appleton | 3 |
Andover | 2 |
Bangkok | 2 |
Puebla | 2 |
Shanghai | 2 |
Temirtau | 2 |