Система будет остановлена для регулярного обслуживания. Пожалуйста, сохраните рабочие данные и выйдите из системы.
Просмотры | |
---|---|
The relationship between teachers’ self-efficacy, beliefs, and practice of differentiated instruction: A case study of a school in Kazakhstan | 228 |
Январь 2024 | Февраль 2024 | Март 2024 | Апрель 2024 | Май 2024 | Июнь 2024 | Июль 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
The relationship between teachers’ self-efficacy, beliefs, and practice of differentiated instruction: A case study of a school in Kazakhstan | 1 | 8 | 3 | 16 | 11 | 10 | 3 |
Просмотры | |
---|---|
Aliya Kurmanova Thesis+Author Agreement.pdf | 193 |
Просмотры | |
---|---|
Казахстан | 55 |
Соединенные Штаты | 43 |
Россия | 12 |
Индонезия | 10 |
Малайзия | 9 |
Филиппины | 9 |
Австралия | 7 |
Швеция | 7 |
Ямайка | 6 |
Китай | 4 |
Просмотры | |
---|---|
Astana | 12 |
Oakland | 11 |
Kuala Lumpur | 8 |
Moscow | 8 |
Boardman | 7 |
Almaty | 6 |
Surakarta | 5 |
Aktobe | 4 |
Frydek-mistek | 4 |
Karaganda | 4 |