Қазақстан республикасы жоғары оқу орындарындағы гендерлік білімнің ғылыми концепциясы: теориялық- методологиялық негіздері

Abstract

Монографияның мақсаты – қазақстандық білім беру кеңістігінде қалыптасқан гендерлік білім берудің теориялық және методологиялық негіздерін тереңдету ғана емес, оны одан әрі дамытудың жаңа, ғылыми негізделген, заманауи әділеттік мен сын-қатерлерге бейімделген тұжырымдамасын ұсыну. Ұжымдық монографияның басты назары жоғары оқу орындарында гендерлік білім беруді енгізу және жетілдіру мәселелерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Монография барлық деңгейдегі және типтегі оқу орындарының оқытушыларына, гуманитарлық-педагогикалық бағыттағы магистранттар мен докторанттарға және гендерлік проблеманы зерттеушілерге арналған.

Description

Keywords

Citation

Агабекова, Ж. А., Жаркынбекова, Ш. К., Калкеева, Қ. Р., Сулейменова, Ж. Н., Салимжанова, А. С., Камилова, E. Е. (2025). Қазақстан республикасы жоғары оқу орындарындағы гендерлік білімнің ғылыми концепциясы: теориялық- методологиялық негіздері. "Булатова А.Ж."

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

Creative Commons license

Except where otherwised noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States