dc.contributor.author | Мадина, Г. К. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-30T05:53:47Z | |
dc.date.available | 2016-11-30T05:53:47Z | |
dc.date.issued | 2016-11-24 | |
dc.identifier.citation | Мадина Г. К. (2016) ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары/ THE ETERNAL LANGUAGE OF THE ETERNAL NATION international symposium. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/2030 | |
dc.description.abstract | Қазіргі кезде оқу орындарында оқытушылардың педагогикалық-психологиялық қызметін жетілдіріп, тиімді педагогикалық технологияларды игеруін диагностикалау және көмек көрсету, оқушы-оқытушы арасындағы қарым-қатынас мәселелерін сараптау, оларды шешу жолдарын ұсыну, оқушылардың білім сапасы мен тәрбиелілігінің үздіксіз мониторингін жүргізу, оқушылардың даралық, дарындылық қабілеттері мен сұранымдарын, қанағаттану деңгейін анықтау және оны көтеру жолдарын белгілеу бағыттарындағы жұмыстар жүргізіледі. This article talks about some of the exact proven pedagogical – psychological peculiarities in teaching of the Kazakh language. Also, discusses several pedagogical methods when working with students. | ru_RU |
dc.language.iso | kk | ru_RU |
dc.publisher | "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары/ THE ETERNAL LANGUAGE OF THE ETERNAL NATION international symposium | ru_RU |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.subject | қазақ тілі | ru_RU |
dc.subject | педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері | ru_RU |
dc.subject | pedagogical – psychological peculiarities | ru_RU |
dc.subject | kazakh language | ru_RU |
dc.subject | Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::Education | ru_RU |
dc.title | ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ | ru_RU |
dc.type | Abstract | ru_RU |
The following license files are associated with this item: