dc.contributor.author | Иманбердиева, С.Қ. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T11:09:20Z | |
dc.date.available | 2016-11-28T11:09:20Z | |
dc.date.issued | 2016-11-24 | |
dc.identifier.citation | Иманбердиева, С.Қ. (2016) КЕЙС ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары/ THE ETERNAL LANGUAGE OF THE ETERNAL NATION international symposium. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1982 | |
dc.description.abstract | Педагогикалық үдерісте кездесетін жағдаяттарды әлде туындаған мәселелерді шешудің тиімді технологиясының бірі - кейс әдісі. Кейс әдістердің болмысы келесіде анықталады: шынайы өмірде орын алған проблема көрініс тапқан нақты жағдаят мәтінде беріледі; оқытушы жағдаятты жан-жақты түсіндіреді және сол жағдаят негізіндегі проблеманы шешуде неге көңіл аудару керектігі бойынша нұсқаулық береді; This article describes the case study method in effective teaching Kazakh language. Alongside with the case study implementation was done the analysis of the Zhambyl Zhabaiyevs poems. The case study can be effectively used in teaching the course relating to the Kazakh national traditions. | ru_RU |
dc.language.iso | kk | ru_RU |
dc.publisher | "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары/ THE ETERNAL LANGUAGE OF THE ETERNAL NATION international symposium | ru_RU |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.subject | КЕЙС ӘДІСІ | ru_RU |
dc.subject | case study method | ru_RU |
dc.subject | қазақ тілін оқыту | ru_RU |
dc.title | КЕЙС ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ | ru_RU |
dc.type | Abstract | ru_RU |
The following license files are associated with this item: