Система будет остановлена для регулярного обслуживания. Пожалуйста, сохраните рабочие данные и выйдите из системы.
dc.contributor.author | Ерназарова, З. Ш.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-11-28T08:35:08Z | |
dc.date.available | 2016-11-28T08:35:08Z | |
dc.date.issued | 2016-11-24 | |
dc.identifier.citation | Ерназарова, З. Ш. (2016) БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДАҒЫ "ҚАЗАҚ ТІЛІ" КОНЦЕПТІСІНІҢ КОГНИТИВТІ МОДЕЛЬДЕРІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ."МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1966 | |
dc.description.abstract | Әлеуметтік ғылымдардың қазіргі даму деңгейінде ұлттық дүниетаным құндылықтарын, концептуалды жүйесін анықтау, орын алып отырған өзгерістер мен жаңарулардың сипатына талдау жасау өзекті болып отыр. Тәуелсіздік алумен қалыптасқан маңызды тарихи кезең мемлекетіміздің экономикалық –саяси дамуының ғана емес, ой-санадағы ұлттық дүниетаным мәдениетінің сақталуы мен өзіндік даму жолын анықтауда үлкен міндеттер жүктеп отыр. The study examines the cognitive structure of the concept “the Kazakh language” in the contents of educational programs and in the cognition of learners from dynamic development perspective and with application of the method of semantic-cognitive analysis. As a result of this analysis, cognitive characteristics representing this concept are defined. | ru_RU |
dc.language.iso | kk | ru_RU |
dc.publisher | "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары | ru_RU |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ | * |
dc.subject | қазақ тілі | ru_RU |
dc.subject | Когнитивті тіл білімі | ru_RU |
dc.subject | лингвомәдениеттану | ru_RU |
dc.subject | Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics | ru_RU |
dc.title | БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДАҒЫ "ҚАЗАҚ ТІЛІ" КОНЦЕПТІСІНІҢ КОГНИТИВТІ МОДЕЛЬДЕРІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ | ru_RU |
dc.type | Abstract | ru_RU |
The following license files are associated with this item: