DSpace Repository

АҚПАРАТТЫҚ – ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Букаева, А. А.
dc.date.accessioned 2016-11-28T04:48:43Z
dc.date.available 2016-11-28T04:48:43Z
dc.date.issued 2016-11-24
dc.identifier.citation Букаева, А. А. (2016) АҚПАРАТТЫҚ – ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ. "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары. ru_RU
dc.identifier.uri http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1955
dc.description.abstract Соңғы жылдары қазақ тілін оқытуда жаңа инновациялық озық тәжірибелер қолданылып, қарқын алуда. Бүгінде қазақ тілін меңгерту барысында компьютер негізгі дидактикалық және оқыту құралы болып саналады. Сондықтан бұл бағытта мултьтимедиалық технологияларды оқыту үдерісіне екпінді түрде енгізу – қазақ тілін жаңа тұрғыдан меңгерту болып табылады... In the present article the effect of implementing multimedia technologies in teaching the Kazakh language is considered. Implementing of multimedia technologies created a lot of new opportunities to master language skills innovatively and enhance linguistic knowledge... ru_RU
dc.language.iso kk ru_RU
dc.publisher "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары ru_RU
dc.rights Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.subject қазақ тілін оқыту ru_RU
dc.subject жаңа инновация ru_RU
dc.subject мултьтимедиалық технологиялар ru_RU
dc.subject Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics ru_RU
dc.title АҚПАРАТТЫҚ – ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ ru_RU
dc.type Abstract ru_RU


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States