БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ӘЗІРЛЕУ: ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІНЕ ЖАУАПТАР

Loading...
Thumbnail Image

Date

2021

Authors

Сагинтаева, Аида
Мусина, Айжан
Сулейменова, Алия
Каратабанов, Руслан
Куракбаев, Кайрат
Пристли, Дункан

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Nazarbayev University Graduate School of Education

Abstract

Бұл монография Назарбаев Университетінің дәстүрлері мен әлемдегі үздік тәжірибелерге негізделген білім беру бағдарлама- ларын әзірлеуге заманауи тәжірибелік тәсілді ұсыну мақсатында жазылды. Монография тараулары білім беру бағдарламасының үлгілері төңірегінде құрылған. Үлгіні қолдану барысында оқырман білім беру бағдарламасының әртүрлі элементтерімен танысады, соның ішінде жағдайға талдау жасау, ниет, мазмұн, оқыту және білім беру мәселелері, бағалау, тұжырымдар мен өзгерістерді басқару, сапаны басқару аспектілері қамтылды. Монография талдауды, талқылауды және шығармашылықты қолдайды және шабыт береді; әзірлеудің тәжірибелік үлгілерін ұсы- нады; ойлануға арналған негізгі ұғымдар мен сұрақтардың анықта- маларын қамтиды; авторлардың білім беру бағдарламаларын әзірлеу және бағалау бойынша жүргізген жұмыстарының тәжірибе- лерінен алынған материалдар мен мысалдар қарастырылады. Бұл кітап қызығушылық танытқан зерттеушілерге, оқытушы- лар құрамына және студенттерге білім беру бағдарламасының ди- зайнын қалай өзгертуге болатынын немесе білім беру бағдарла- масының құрылымын, әдісі мен мазмұнына өзгерту енгізуді қалай ұсынуға болатынын түсінуге мүмкіндік береді. _____________________________________________________________________________________________ Цель данной монографии – представить современный прак- тический подход к разработке образовательных программ, осно- ванный на традициях Назарбаев Университета и лучших мировых практиках. Главы монографии выстроены вокруг модели образовательной программы. По мере развертывания модели читатель знакомится с различными элементами образовательной программы, включая анализ контекста, намерения, содержание, вопросы обучения и преподавания, оценивание, управление утверждением и измене- ниями, аспекты управления качеством программы. Монография поддерживает и стимулирует анализ, обсуждение и творчество; предоставляет практические шаблоны разработки; включает определения ключевых понятий и вопросы для размыш- ления; материалы и примеры из практики, основанные на опы- те работы авторов по разработке и оцениванию образовательных программ. Монография позволит вовлеченным исследователям, ППС и обучающимся понять, как изменить дизайн или предложить измене- ния в структуре, форме и содержании образовательной программы.

Description

Keywords

Type of access: Open Access

Citation

Collections