Лемяскина, Н. В.2016-11-302016-11-302016-11-24Лемяскина Н. В. (2016) WHAT TO TEACH: TOPICS AND SITUATIONS. "МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ МӘҢГІЛІК ТІЛІ" Халықаралық симпозиум материалдары/ THE ETERNAL LANGUAGE OF THE ETERNAL NATION international symposium.http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/2014The process of teaching a foreign language is a complex one. It has to be broken down into components for purposes of study. They are presenting and explaining new material, providing practice and testing. It is the ‘presentation – practice – production’ paradigm. Шет тілін оқыту презентация-бекіту-нәтиже парадигмасына негізделуі мүмкін. Сөздік, сөйлеу, грамматикамен қоса топик, ситуация, түсінік сияқты аса «коммуникативті» категорияларды қолдану өте тиімді болады.enAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Stateswhat to teachtopics and situationsсөздіксөйлеуграмматикамен қоса топикситуацияResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCES::Social sciences::EducationWHAT TO TEACH: TOPICS AND SITUATIONSAbstract