2024-03-28T13:02:05Zhttp://nur.nu.edu.kz/oai/requestoai:nur.nu.edu.kz:123456789/1762018-08-15T03:49:32Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2014-05-09
Мақаланың зерттеу мақсатына қазақ халқының жылқы өсіру мәдениеті және оның тілдегі көрінісі жатады. Сондай-ақ, мақалада қазақ халқының жылқы өсіру мәдениетінің тарихы ғалымдардың деректеріне сүйене отырып талданады, салыстыру әдістерімен анықталады. Мақала мазмұны этнокультуралогиялық мәселелерді шешуді қамтиды.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/176
at yetiştirme kültürü
etnokültürel
kazak kültürü
türk tarihi
ат өсіру мәдениет
этномәдениеттану
қазақ мәдениеті
түрік тарихы
KAZAKLARDAKİ AT YETİŞTİRME KÜLTÜRÜ
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/1802018-08-15T03:49:32Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2009
Мақалада түркі тілдеріндегі жылқы малына қатысты фразеологиялық тіркестердің лексика-семантикалық мәні қарастырылады. Атап айтқанда, қазақ, қырғыз, түрік тілдерінде кездесетін жылқыға қатысты фразеологиялық тіркестердің түрлі мағыналары талданады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/180
фразеологизмдер
жылқы малы
лексика-семантикалық мағынасы
диалектілік фразеологизмдер
этнолингвистика
ұлттық таным
салт-дәстүр
Түркі тілдеріндегі жылқы малына қатысты фразеологиялық тіркестердің лексика-семантикалық мәні
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/1812018-08-15T03:49:32Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2013-05
Мақалада тілді оқытудың әдіс-тәсілдері сөз болады. Соның ішінде соңғы уақытта жиі айтылып жүрген функционалды грамматиканың практикадағы қолданысы туралы айтылады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/181
құрылымдық грамматика
функционалды грамматика
өріс категориясы
функционалды-семантикалық өріс
Тіл үйретуде пікір айтудың тілдік құралдарын меңгерту әдістері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/1822018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2008
Бұл мақалада «жылқы» ұғымының мәдени, тарихи, этнографиялық, тілдік т.б. тұрғыдан зерттелу жайы айтылады. Осы аспектілердегі төрт түлік атауларын қарастырған әдебиеттерге шолу жасалып, ондағы зерттеу әдістері сөз болады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/182
құрылымдық грамматика
жылқы ұғымы
этнолингвистика
этнография
мәдениет
этнос тарихы
ғылыми әдебиеттер
Жылқы ұғымының мәдени, тарихи, этнографиялық, тілдік т.б. тұрғыдан зерттелу жайы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/1832018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2010-04
Бұл мақалада имитатив теориясының қазақ тіл білімінде қолданылып жүрген терминдері туралы айтылады. Осы салада қолданылатын терминдерге сипаттама беріліп, мағыналары туралы түсінік беріледі, ғалымдардың пікірлеріне талдау жасалады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/183
лингвистикалық терминдер
имитатив теориясы
арнаулы лексика
қазақ тіл білімі
ИМИТАТИВ ТЕОРИЯСЫНЫҢ ТЕРМИНДЕРІ ЖАЙЫНДА
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/2022018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2014-11-07
Мақалада мақал-мәтелдерді этнолингвистикалық тұрғыдан зерттеудің маңыздылығы қарастырылады. Сондай-ақ, осы мәселенің Ә.Қайдар еңбектерінде зерттелуіне басымдық беріледі
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/202
мақал-мәтелдер
этнолингвистика
ұлттық таным
салт-дәстүр
этнос тарихы
Мақал-мәтелдерді этнолингвистикалық тұрғыдан зерттеудің маңыздылығы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/2032018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2015-03-27
Бұл баяндамада тілдік білімді бағалау жүйелерінің қалыптасуы мен даму барысы сөз болады. Бүгінгі көптілді әлемде бірнеше тілдерді меңгеру заман талабы болып отырғандықтан үйренген екінші, үшінші тілді бағалаудың да өзектілігі туындап отыр. Осыған орай тілдік білімді бағалайтын халықаралық танымал тестілердің қалыптасу, даму бағытын сөз етеміз және осы жүйелерді қарастыру арқылы өз тәжірибемізді арттыру мақсатын көздейміз.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/203
тілдік білім
тілдік білімді бағалау
бағалау жүйелері
тест
екінші тіл
сөйлесім әрекеттері
тілдік деңгей
коммуникативтік құзірет
халықаралық жүйелер
Тілдік білімді бағалау жүйелерінің мәселелері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/2042018-08-15T03:50:24Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2011-12
Мақала мазмұны қазақ және түрік тіл білімінде лингвистикалық терминдердің зерттелуін қамтиды. Екі тіл білімінің даму барысы тарихпен байланыстырыла отырып сөз болады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/204
лингвистикалық терминдер
арнаулы лексика
қазақ тіл білімі
түрік тіл білімі
лингвистикалық терминдер сөздігі
Лингвистикалық қазақ және түрік терминдерінің зерттелуі
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/2052018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2011-09
Мақалада қазақ тіліндегі жылқыға қатысты атаулардың пайда болуына әсер еткен уәждемелер айталады. Сонымен тілдік уәжділіктің ерекшеліктері туралы да айтылады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/205
жылқы атаулары
тілдік уәжділік
сөз уәжділігі
морфологиялық уәжділік
семантикалық уәжділік
фонетикалық уәжділік
Жылқыға қатысты атаулардағы тілдік уәжділік
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/2062018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2011-09
Мақалада жылқы малының түр-түсіне байланысты атаулардың тарихи әдебиеттерден бастап бүгінгі күнгі әдебиеттерде қалай беріліп жатқандығы айтылады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/206
түр-түс атаулары
түр-түстің тілдегі көрінісі
жылқы малы
уәжділік
Жылқы малының түр-түсіне байланысты уәжділік
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/2072018-08-15T03:49:31Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2014
Мақала мазмұны қазақ тіл біліміндегі фразеологиялық тіркестерді тақырыптық-мағыналық топтарға бөлудің теориялық негіздерін қарастырады. Сонымен қатар тақырыптық-мағыналық топтарға бөлудегі әрбір ғалымның ұстанған принциптерінің ерекшеліктерін талдап көрсетеді.
Қазақ тіл білімінде фразеологиялық тіркестер түрлі аспектіде зерттелініп келеді. Соның ішінде этнолингвистикалық сипатын зерттеуде фразеологиялық тіркестерді тақырыптық-мағыналық топтарға бөліп қарастыру маңызды рөл атқарады. Сондықтан мақалада осы тілдік бірліктерді топтастырудың теориялық жағын қарастырған еңбектерге шолу жасалды. Сонымен қатар қазақ тіл білімінде фразеологиялық тіркестерді зерттеген ғалымдардың ғылыми еңбектеріндегі тақырыптық-мағыналық топтарға бөлуде ұстанған принциптері де сөз болды. Мақаладағы негізі ойлар тілді ұлт танымымен тығыз байланыста қарастыруды көздейді. Себебі фразеологиялық тіркестерді тақырыптық-мағыналық жағынан топтастыру, ең алдымен, олардың тілдік қолданыс аясын анықтайды, халықтың тілжасамдық ұзақ процесін, оның мәдени, рухани, әлеуметтік-экономикалық тұрмыс-тіршілігінің белгілі бір шамада елеулі деген аспектілерін көрсетеді.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/207
фразеологиялық тіркестер
тақырыптық-мағыналық топтар
уәждеме
экстралингвистикалық факторлар
Жылқы малына қатысты атаулардың этимологиялық негіздері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12762018-08-15T03:49:50Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Құрманбай, Гүлтас Сайынқызы
author
2009-06-04
Таяуда Қазақстан — Британ Техникалық университетiнде “Қайым Мұхамедханов атындағы бiлiм және мәдениет орталығы “Қоғамдық қорының ұйымдастыруымен ғалым, публицист, қоғам қайраткерi Қайым Мұхамедхановтың “Тағдыр және Қарлаг” атты кiтабының тұсаукесерi болды. Үстел басындағы әңгiме түрiнде өткен бұл жиында ғалымдар: академик Р.Сыздықова, профессорлар — А.Исмақова, Г.Сайынқызы, С.Қорабай, қаламгерлер: Ғ.Қабышев, Иран-Ғайып, Д.Әшiмханұлы, әйгiлi алаш көсемдерiнiң бiрi Мұхамеджан Тынышбаевтың ұлы Дәулет Тынышбаев өз ойларын ортаға салып, естелiк әңгiмелер айтты.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1276
Қайым ағаның қарлагтағы тағдыры
Қайым ағаның қарлагтағы тағдыры
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12772018-08-15T03:49:51Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2014-11
Мақалада қазақ тілі сабақтарының тәрбиелік негіздері барлық білім беру сатысында маңызды болып табылатын антропологиялық тұрғыда қарастырылады. Тіл үйретуде антропологиялық бағыт тіл үйренушілердің жас ерекшеліктерін, психологиялық, әлеуметтік қырларын, сонымен қатар тұлғаның қалыптасу, даму деңгейін ескереді.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1277
қазақ тілі сабақтары
оқыту
әдістеме
қарым-қатынас құралы
тіл үйренуші
мақсат
антропологиялық бағыт
оқу материалы
тәрбие
құндылық
мәтін
көркем әдебиет
білім
білік
дағды
құзырет
Қазақ тілі сабақтарының антропологиялық ерекшеліктері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12782018-08-15T03:49:51Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2015-03-30
Мақалада сөйлесім әрекетінің маңызды бір түрі, соңғы кезде көп қарастырылып жүрген және қазақ тілі сабақтарында кеңінен орын алған тыңдалым әрекетін меңгерту және бақылаудың маңызы туралы айтылады. Өзге тілді аудиторияда тіл үйренушілерге тыңдалымды меңгерту арқылы тілдік қарым-қатынасқа түсу мүмкіндігін дамытып, тіл үйренуге деген қызығушылығын, ынтасын, белсенділігін арттыруға болады. Тіл үйренушінің тыңдалған ақпаратты қабылдауы, есте сақтауы мәтін мазмұнының ақпараттылығы мен композициялық құрылымына, сондай-ақ мәтін көлемі мен айтылу уақытына байланысты. Аудиомәтінде негізгі ойды білдіретін фактілер мен дәлелдемелерден тұратын ақпараттың болуы, белгілі бір шешімі бар мәселенің болуы, айтылған ойдың логикалық жүйелілігі және соңында мәтіннің мазмұнын ашатын қорытындының берілуі – мәтіннің әдістемелік талапқа сай екенін көрсетеді. Жалпы мәтіннің мазмұны тіл үйренушіге түсінікті болып, тіл үйренуші оны сөйлеу үдерісінде қолдана білу керек. Мәтіндегі таныс емес сөздер 2 пайыздан аспаған жағдайда, тіл үйренуші оларға назар аудармай, мәтінде айтылуға тиісті негізгі ойды меңгеруге тырысады. Тыңдалымды меңгертумен қатар оны бақылау, бағалау қатар жүріп отырғанда ғана жұмысымыздың нәтижесін көре аламыз.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1278
сөйлесім әрекеті
тыңдалым
түсіну
меңгерту
Тыңдалым әрекетін меңгерту және бақылаудың маңызы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12792018-08-15T03:49:53Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Шалабаева, Гульжамиля Абылкасимовна
author
2014-10
Статья посвящена переводу лирики Лермонтова казахским поэтом Абаем Кунанбаевым. На основе анализа стихотворений, переведенных на казахский язык, определяется духовная связь великих поэтов, олицетворяющих дух времени, которым объясняется их созвучность. Основное содержание статьи составляет анализ переводов, сделанные на сопоставительном аспекте, на основе которых делаются выводы о схожести и различии у поэтов в способе выражения чувств и настроений. Также в статье рассматриваются способы интерпретации лирики Лермонтова Абаем. Дается обобщенная характеристика переводам, а также акцентируется внимание на мастерски умелую передачу Абаем не только содержания, но и настроения стихотворения. Уделено внимание на высоко поэтическую простоту, отличающую стихотворений Лермонтова, которую характеризует Абай.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1279
интерпретация
духовное родство
созвучие
свободный перевод
мастерство
Лирика Лермонтова в переводческой интерпретации Абая Кунанбаева
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12802018-08-15T03:49:53Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2015
Абай қарасөздерін оқылым арқылы меңгерту барысында жүргізілетін жаттығу түрлері мұнымен шектелмейді, олар тіл үйрету барысында жаңартылып, толықтырыла береді. Әрбір оқытушы студенттерінің тіл білу деңгейі мен шығармашылық қабілетіне байланысты түрлендіре алады. Оқылым бойынша мәтін мазмұнын қандай деңгейде меңгергенін, түсінген-түсінбегендерін білу үшін бақылаудың тест түрін өткізуге болады. Оқыту мен бағалау қатар жүретіндіктен, оқылымды бағалау күрделі және жан-жақты қарастырылуды талап ететін мәселелердің бірі. Сондықтан бұл мәселелер келесі мақалалардың құзырында болмақ.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1280
қарасөздер
оқылым
қызмет
жаттығулар
жоғары деңгей
сабақ
Абай қара сөздерін оқылым әрекеті арқылы меңгерту жолдары
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12812018-08-15T03:49:54Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2014
В обучении языку и культуре важное значение имеет учебная речь преподавателя. Учебная речь преподавателя должна быть построена таким образом, чтобы вызвать у аудитории чувства, необходимые для достижения учебных целей. Для убедительности речи важна ее эмоциональность, обращение к чувствам людей, так как слово несет людям не только мысли, но и передает чувства говорящего. Чтобы добиться эмоциональности в своих выступлениях, преподаватель должен говорить о том, что волнует людей и видеть то, о чем говорит.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1281
учебная речь
учебные программы
риторический аспект
воздействия на обучаемого
выразительные средства
эмоциональность речи
речевое мастерство
Риторический аспект подготовки учебной речи
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/12822018-08-15T03:50:25Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2014
Мемлекет қызметшісіне мемлекеттік тілді оқыту арқылы «мемлекеттік қызметшінің тілдік тұлғасын» қалыптастыруға бағытталуы керек. Тілді үйретудегі лингвистикалық мәліметтер «тілдік тұлғаны» тұтас құрылым ретінде тануға негіз жасайды. Сол лингвистикалық деңгейлерге қазақ тілін үйретудің лингводидактикалық деңгейлері сәйкес болғанда ғана «мемлекеттік тілді жеделдете дамыту барысында мемлекеттік қызметшінің тілдік тұлғасын» қалыптастыруға болады. Мемлекеттік қызметшінің тілдік тұлғасы тілді оқытудағы жоғары деңгей болып табылады. Сондықтан тіл үйренудің барлық деңейлерінен өткен және оның минимумдерін игерген тіл үйренушінің бойында оларды бекіту мен оның тәжірибеде қолдануына арналған жұмыс түрлері жүргізіледі. Осы жерде тіл үйренушінің толық тілдік тұлғасы қалыптасады. Оның бойында қазақ тіліне деген барлық сый-құрметі орнап, қазақ тілін әлемдік құндылық, адами құндылық деп тану үдерісі толығымен жүріп жатады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1282
мемлекеттік қызметші
тілдік тұлға
жеделдете оқыту
деңгей
оқыту
Мемлекеттік қызметшінің тілдік тұлғасын қалыптастыру мәселелері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13032018-08-15T03:49:52Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2013
Мақалада қазақ тілі сабақтарында бейнеқұралдарды пайдаланудың тиімділігі туралы айтылады. Сабақ барысында тіл үйренушілер жаңа ақпаратты тыңдау, көзбен көру арқылы қабылдайды. Бейнесюжеттегі бояу, дауыс ырғағы, музыка, ым-ишара тіл үйренушінің эмоциясына әсер етеді, үйреніп жатқан тілде сөйлейтін адамдардың өз ана тілінде сөйлеу мәнерін тыңдап, үлгі ретінде қарастырады. Сонымен қатар мақалада оқытушының да, тіл үйренушінің де сұранысын қамтамасыз ете алатын «Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызметшісінің тілдік портфелі» жүйесіндегі «Бейне сабақтар курсы» (CD дискісі және оқу құралы) бойынша жасалған жаттығулардан үзінді беріледі.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1303
сабақ
бейнеқұрал
жаңа технология
сөйлеу әрекеті
деңгей
дамыту
Бейнесабақ - сөйлеу біліктілігін жетілдіру сабағы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13042018-08-15T03:49:53Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Көпеш, Күлән Бейсенбайқызы
author
2014
Қазақ тілін үйретуде қазақ тілі сабақтарының алатын орны ерекше. Мақалада сабақты оқытудың негізгі формасы ретінде қарастырған ғалымдардың еңбектеріне шолу жасай отырып, сабақтың құрылымына қойылатын талаптар мен сабақтың типтері туралы айтылады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1304
сабақ
мақсат
талап
тип
дамыту
дидактикалық міндет
Сабақ - оқытудың негізгі формасы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13422018-08-15T03:49:54Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2013
Мақалада белгілі жазушы О.Бөкейдің «Жылымық» әңгімесінің орыс тіліне аударылуы қарастырылған. Әңгіменің қазақ тілі мен орыс тіліндегі нұсқасы қатар көрсетіле отырып, аудармадағы сәйкессіздіктер салғастырмалы тәсіл арқылы мысалдармен көрсетіледі. Аударма барысында А.Кимнің автор стиліне нұқсан келтірген тұстарына назар аударылып, аудармашының мақсаты айқындалынады. Әңгімедегі идеялық-мағыналық қабаттарға назар аударылып, орыс тіліне ықшамдалынып берілгені анықталынады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1342
аударма
тіл
трансформация
диалог
стиль
О. Бөкейдің "Жылымық" әңгімесінің аудармасындағы сәйкессіздіктер
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13432018-08-15T03:49:54Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2015
Мақалада Т.Әлімқұловтың «Ақбоз ат» романы арқылы жазушының жазушылық кезеңі қарастырылады. Қаламгердің шығармашылық жұмысының ерекшеліктері, шеберханасының қат-қабат қиын әрі қызық сырларына назар аударылады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1343
шеберлік
шеберхана
кейіпкер
автор
дерек
Әдеби шығармашылық және суреткер келбеті (Т. Әлімқұловтың «Ақбоз ат» романы бойынша)
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13442018-08-15T03:49:54Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2015
Мақалада А.Чеховтың «Хамелеон» әңгімесінің аудармасындағы көркем антропологияның берілу тәсілдері, Ә. Бөкейханов аудармасы негізінде қарастырылады. Аударма барысында түпнұсқадағы адам мінез-құлқын беретін мағыналық бірліктерді сақтау үшін, бірнеше шарттар ұсынылады. Салыстырмалы-салғастырмалы жұмыстарды жүргізу арқылы аударманың қандай деңгейде жасалғанына баға беріледі.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1344
антропология
комуникация
дискурс
мәтін
диалог
ситуация
образ
бейне
А.Чеховтың «Хамелеон» әңгімесінің аудармасындағы көркем антропологияның берілу тәсілдері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13452018-08-15T03:49:54Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2013
Мақалада Өзбек жазушысы Ш.Рашидовтың шығармаларын қазақ тіліне аударған Ә. Сатыбалдиевтің аудармашылық шеберлігі, өзбек тіліндегі нұсқасымен салыстырыла отырып талданады. Аудармашы түпнұсқа авторының жазушылық стилін сақтай отырып, әр кейіпкердің психологиясын, көңіл-күйін түпнұсқаға сәйкес тәржімалайтыны талданады. Түпнұсқадағы мәтін ырғағы, интонациясы сақталатындығына назар аударылады. Аудармашының аудармасында қолданылған лексикалық трансформацияларға талдаулар жасалынады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1345
аударма
трансформация
реалий
түпнұсқа
мәтін
диалог
коммуникация
семантика
Ә.Сатыбалдиевтің аудармашылық шеберлігі
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13462018-08-15T03:49:54Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2014
Мақалада әдеби аудармада аудармашылар жиі қолданатын амал-тәсілдерге назар аударылады. Мұндай тәсілдер аударматануда трансформациялау деп аталып жүр. Трансформациялардың түпнұсқа мәтініндегі түрлі ақпараттарды, мағлұматтарды дәл беру мақсатында қолданылатыны мысалдармен айқындалады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1346
аударма
трансформация
кейіпкер
қосу
ұлғайту
қалдырылып кету
ауыстыру
диалог
Әдеби аудармада қолданылатын қосу, ұлғайту, қалдырылып кету, ауыстыру тәсілдері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13862018-08-15T03:49:48Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2014
Сыншы, кәсіби аудармашы Қалжан Нұрмаханов қырғыз жазушысы Шыңғыс Айтматовтың бірқатар туындыларын тәржімалап, қазақ халқының рухани игiлiгiне айналдырып қана қоймай, екі ел арасындағы әдеби байланысты нығайта түсті.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1386
аударма
стиль
түпнұсқа
кейіпкер
Ш. Айтматов әңгімелерін аударудағы Қ. Нұрмаханов ұстанымы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13872018-08-15T03:50:24Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Дауренбекова, Л.
author
2014
Мақалада Американ жазушысы М.Твеннің юморлық әңгімелерін қазақ тіліне аударған Ә. Сатыбалдиевтің аудармашылық қыры, орыс тіліндегі нұсқасымен салыстырыла отырып талданады. Аудармашы М. Твеннің жазушылық стилін сақтай отырып, әр кейіпкердің психологиясын, көңіл-күйін жеңіл тілмен тәржімалауға тырысатыны, түпнұсқадағы мәтін ырғағы, интонациясы сақталатындығына назар аударылады. Аудармашының аудармасында қолданылған лексикалық трансформацияларға талдаулар жасалынады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1387
аударма
әңгімелер
көркем проза
Марк Твен әңгімелерінің қазақ тіліне аударылуы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13942018-08-15T03:49:56Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Әлісжан, Сарқыт
author
2015
Мақалада студенттерді ғылыми мақала жазуға баулудың кейбір жолдары қарастырылады. Автор осы орайда үш мәселеге тоқталады:
1) Жазуға дейінгі дағдылар; 2) Жазу кезіндегі дағдылар; 3) Жазудан кейінгі дағдылар. Бұлар мақала жазу барысында студенттің жазу біліктілігін арттыратын негізгі тәсілдер болып саналады және әрқайсысына сипаттама берілген.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1394
жазу
жазу дағдылары
жазуға дейінгі дағдылар
жазу кезіндегі және кейінгі дағдылар
ғылыми мақала
Ғылыми мақала жазуға баулудың жолдары
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13952018-08-15T03:49:57Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Әлісжан, Сарқыт
author
2014
Бұл мақалада еліміз тәуелсіздік алғалы ғылым ретінде дамып отырған қазақ терминологиясының жай-жапсары туралы баяндалады.
Тіл білімінің басқа салалары тәрізді терминология да қазіргі кезде қарқынды даму үстінде. Бұрын лексикологияның бір шағын саласы болып келген терминология – қазір өзінше үлкен бір бағыт, зерттеу әдістері мен тәсілдері қалыптасқан, өзіндік ұстаным мен бай тілдік материалға ие, басқа ғылым атаулымен шектесетін, ажырататын тұстары бар үлкен сала болып табылады.
Бұл мақалада қазақ терминологиясы дамуының негізгі аспектілері сөз болады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1395
қазақ терминологиясы
қазақ терминологиясының даму белестері
терминология
танымдық терминология
Қазақ терминологиясының даму белестері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13962018-08-15T03:49:58Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Әлісжан, Сарқыт
author
2015
Бұл мақалада қазақ тіліндегі философиялық терминдерді қалыптастырудағы Абайдың өзіндік орны қарастырылады. Автордың жазуынша, Абай тұсында қазақ философиялық ұғымдарының қағазға түсіріліп, жалпы халықтың тілден терминдік қолданысқа көше бастауы көрініс алды. Бұның өзі қазақ тіліндегі философия терминдерінің даму барысында сонымен бірге, жалпы сөздердің терминдену барысында үлкен қадам болғаны анық. Мақалада тілдік материалдар негізінде осы пікір дәлелденеді.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1396
дискурс
Абай дискурсы
сөздердің терминденуі
философиялық терминдер
Абай дискурсындағы сөздердің терминдену барысы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13972018-08-15T03:49:48Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Әлісжан, Сарқыт
author
2014
Мақалада ғылым тілін зерттеудің кейбір аспектілері баяндалады. Ғылым тіліне қатысты негізгі ұғымдар сөз болады. Автор ғылым тілінің негізгі ұғымдары мен терминдеріне анықтама береді. Сонымен бірге қазақ тілінің ғылым тілі ретіндегі рөлі, даму белестері, болашақ бағдары қарастырылады.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1397
ғылым тілі
ғылым
ғылыми ой
терминология
Ғылым тілін зерттеудің кейбір аспектілері
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13982018-08-15T03:49:56Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Әлісжан, Сарқыт
author
2016
Мақалада дәйексөздің отандық тіл білімінде зерттелуі және танымдық қызметі қарастырылады. Автор дәйексөзді танымдық тұрғыдан қарастыра отырып, бірнеше топқа бөледі. Әр топтың қолданылу ерекшелігі баяндалады. Сондай-ақ, дәйексөздің ғылыми мәтіннің ажырамас бір бөлігі екендігі сөз болады. Дәйексөз ғылыми білімнің одан әрі өрістеуіне негіз болады. Ескі білім мен жаңа білімнің арасындағы қатынасты тудырады және ғылымдағы сабақтастық ұғымын жалғастыру үшін қызмет етеді.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1398
дәйексөз
дәйексөздің танымдық қызметі
ескі білім
жаңа білім
ғылыми білім
ғылымдағы сабақтастық
Дәйексөз және оның танымдық қызметі
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/13992018-08-15T03:49:53Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Әлісжан, Сарқыт
author
2015
Бұл мақалада ғылыми дискурстағы метафоралану негізінде пайда болатын когнитивтік модельдердің жай-күйі сөз болады, негізінен гуманитарлық ғылым деректері бойынша олардың тілдік көрінісі талданады, түсіндіріледі.
Қазақ тіл білімінде ғылым тілін тану қазіргі уақытқа дейін дәстүрлі-құрылымдық, функционалды-стилистикалық бағытта жүзеге асып келді, дегенмен тіл білімінде өріс алып отырған жаңа бағыттарға (когнитивтік) сай зерттеуге деген талпыныс та жоқ емес. Біздің міндетіміз – жалпы ғылым тілі тәрізді тілдің өзінше бір функционалды аумағын құрайтын, қазіргі терминмен айтқанда, дискурстың өзіндік түрін жаңаша зерттеуді әрі қарай тереңдете түсу болмақ. Мақала ғылыми дискурс негізінде осы мәселені терең зерттеуге арналған.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1399
дискурс
ғылыми дискурс
метафоралану
когнитивтік модельдер
Ғылыми дискурстағы когнитивтік модельдер (метафоралану)
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/16442018-08-15T03:50:00Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Kussainova, Meiramgul
author
Abdigapbarova (Абдигапбарова), Zhanar (Жанар)
author
2016
Kazakh literature is rich for writers who wrote fiction about the famous historical figures. Each year, besides legends and folk tales which survived until nowadays a lot of fiction works are written. One of such world-famous historical legends is the legend about Chingis Khan and his descendant – the last khan of Kazakh nation – Kenessary Khan. This paper offers a close analysis of the representation of Chinggis Khan in the Tarikhnama in unpublished dastan composed by the turn of the century Kazakh writer Shadi Zhangiruly.
The image of Kenesary Kasimov has been particularly highlighted in the second part of the paper. Kenesary Kasimov who had roots from the dynasty of Chingizidy was the last khan in the Kazakh steppe and the leader of the national liberation movement in the epic poem Nysambai zhirau "Kenesary - Nauryzbai".
Kussainova, Meiramgul, Abdigapbarova (Абдигапбарова), Zhanar (Жанар), The image of historical figures in kazakh literature,International Journal of Social Science and Humanity vol. 6, no. 6, pp. 437-445, 2016, http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1644
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1644
historical figures
kazakh literature
legends
zhirau
The image of historical figures in kazakh literature
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/16452018-08-15T03:49:56Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Абдигапбарова (Abdigapbarova), Жанар (Zhanar)
author
2014
В этой статье автор анализирует идейно-художественные особенности произведений известного казахского акына Шади Жангирулы, жившего в конце ХІХ-начале ХХ веков. В качестве объекта ислледования взяты произведения Шади – поэмы «История деяний царей династии Романовых в период их царствования и положение казахского народа со времен беззакония и массового бегства народа с насиженных мест» и «Тарихнама», посвященные истории казахского народа. В поэме «Тарихнама» он особо останавливается на исторической личности казахского хана Абылая.
Абдигапбарова (Abdigapbarova), Жанар (Zhanar), Идейные особенности исторических произведений казахского акына Шади Жангирулы, Наука и Мир Международный научный журнал, № 7 (11), 41-45 cтр., 2014, http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1645
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1645
дастан
назира
хан
торе
исторический
Идейные особенности исторических произведений казахского акына Шади Жангирулы
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/17042018-08-15T03:49:59Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Baiteliyeva, Zhanar
author
2015-11-12
Historical development of multilingualism in Kazakhstan consists of several stages. It will be discussed in the report in more detail. Moreover, the implementation of teaching several languages into the education system of Kazakhstan, its current development, and the peculiarities of teaching Kazakh language in this system will be discussed...
Baiteliyeva, Zhanar (2015) Multilingualism in Kazakhstan and problems of teaching the Kazakh language. ICT for Language Learning Conference, 8th Edition. Florence, Italy.
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1704
multilingualism
education system of Kazakhstan
multilingual teaching
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics
Multilingualism in Kazakhstan and problems of teaching the Kazakh language
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/17052018-08-15T03:50:00Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Байтелиева, Жанар
author
2016
Мақала мазмұнында үштілділік саясаты және ондағы мемлекеттік тілдің мәртебесі сөз болады. Сонымен қатар, еліміздегі үштілділік саясатының негізгі бағыттарына талдау жасалып, оны жүзеге асыру жұмыстары жөнінде мәліметтер беріледі.
Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуындағы басым бағыттардың бірі – қазақстандықтардың үш тілді меңгеруі болып отыр. Осыған орай мақалада қазіргі таңдағы жастардың тілдерді меңгерулеріне байланысты түсініктері, сондай-ақ, осы ұғымдардың басқа да елдерде қалай көрініс беріп жатқаны айтылады.
The article discusses the policy of Trilingualism and the status of state language. Moreover, the major directions of the Trilingualism policy in our country is analyzed, and the data on its implementation is given.
Nowadays one of the key directions in socio-economic development of the Republic of Kazakhstan is the acquirement of three languages by kazakhstanis. In this regard, the article discusses the understanding of young people about their acquirement of languages nowadays, and as the situation in other countries regarding these concepts.
Байтелиева, Жанар (2016) Үштілділік және қазақ тілінің мәртебесі. ҚазҰУ Хабаршысы, №1(159)
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1705
үштілділік саясаты
мемлекеттік тілдің мәртебесі
қазақ тілі
тілдік бағдарлама
ана тілі
тілдердің мәртебесі
Үштілділік және қазақ тілінің мәртебесі
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/35282018-09-28T21:00:24Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Schamiloglu, Uli
author
2018
This essay discusses the rise of cities in the territories of the Golden Horde. It on textualizes the information found in European travelers such as Marco Polo and William of Rubruck to examine the transition from a nomadic economy to a sedentary economy. Arabic sources such as Abū l-Fidā allow a survey of the location of the major urban centers while Ibn Baṭṭūṭa allows a deeper understanding of the composition of cities. While Ukek started as an urban center situated at the northern limit of
the annual nomadic migration route and midway between the capital city Saray in the south and the city of Bulgar in the north, the essay argues that it is likely that it later gained in importance as a center for grain production as the result of climate change. It also attempts to understand the origin and meaning of the name Ukek, for the etymology of which it offers a detailed examination of medieval and modern data.
Schamiloglu U. The Rise of Urban Centers in the Golden Horde and the City of Ükek. Zolotoordynskoe obozrenie=Golden Horde Review. 2018. Vol. 6, no. 1, pp. 18–40. DOI: 10.22378/2313-6197.2018-6-1.18-40
http://dx.doi.org/10.22378/2313-6197.2018-6-1.18-40
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/3528
Ukek
nomadism
camps
proto-cities
urban centers
Saray
geological feature
grain production
Turkic etymology
Mongolian etymology
The impact of the black death on the golden horde: Politics, economy, society, civilization
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/37042019-01-03T21:00:46Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Agabekova, Zhazira
author
2018-04-17
Human names have a significant role in the history of humanity. However, it cannot be
considered that history started from the moment when names had started being known. It is
important to take into consideration mythic characters in mythological system. In this case
spreading mythic characters without names is as hard as spreading myths without characters.
This means that character names is the base of formation of the notion about mythological
system.
As well as in other countries, in Kazakh history different models of human names and
the system of names that demonstrate national existence were formed. There is a tradition of
giving name to a newborn child that is only intrinsic for Kazakh people. This means that
Kazakh anthroponomy is distinctively significant evidence of congenital characteristics of
Kazakh people, traditional Kazakh world outlook, ideology, political and social conditions in
historical periods, a lifestyle closely linked to the ecosystem, and even environment and
animals. The importance of Kazakh anthroponymy is that high, that it is not enough to
consider it only as one of the evidences of the ethnos formation, it also should be considered
that anthroponomy is a significant historical and spiritual step in arranging and settling the
inherent nature of Kazakh nation that started their own way of development.
It is also possible to see what beliefs Kazakh people hold, what political and
ideological beliefs they were dependent on, what aspects they tried to imitate when giving
names referring to historical reasons. Every literate person must understand that names such
as Bitkoz, Bokbasar, Tezek, Kotibar that have negative meaning or such as Sovetkhan,
Kolkhozbek, Sovkhozbek, Democrat, Decret, Mels (Marx-Engels-Lenin-Stalin), Kim
(Communistic International of Youth), Renat (Revolution-Science-Work), Leninshil,
Maskeubay, Oktyabr, Syezbek, Orysbay, Chapai, Ernest, Clara, Roza, Zhanna, Gulzhana,
Asema, Gulnara are not appropriate for fresh minded, free spirited and independent Kazakh
people. This means that when giving name to a newborn child it is not right to selfishly
147
choose the name, but it is important to take into account that he is the part of Kazakh ethnos.
This is one way of serving to the national distinctiveness, independence and freedom.
Agabekova, Zhazira. (2018) KAZAKH MYTHIC NAMES. INTERNATIONAL CENTRAL ASIA SYMPOSIUM PROCEEDINGS BOOK "Migration, Poverty and Identity”. Bishkek.: 2018. – 1292 s.
978-605-245-639-2
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/3704
Onomastics
mythology
anthroponymy
Kazakh mythic names
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/37052019-01-03T21:00:27Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Ағабекова, Жазира
author
2018-08
Ағабекова Жазира. (2018) ҚАЗАҚ ОНОМАСТИКАСЫНДАҒЫ ЖАҢА БЕЛЕСТЕР. Қостанай мемлекеттік университеті
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/3705
ономастика
латын әріпі
жаңа қазақ жазуы
оним
Қазақ ономастикасындағы жаңа белестер
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/45262020-03-16T21:00:36Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Schamiloglu, Uli
author
2018
Research objectives and materials: This essay discusses the rise of cities in the territories of the Golden Horde. It contextualizes the information found in European travelers such as Marco Polo and William of Rubruck to examine the transition from a nomadic economy to a sedentary economy. Arabic sources such as Abū l‑Fidā allow a survey of the location of the major urban centers while Ibn Baṭṭūṭa allows a deeper understanding of the composition of cities. While Ukek started as an urban center situated at the northern limit of the annual nomadic migration route and midway between the capital city Saray in the south and the city of Bulgar in the north, the essay argues that it is likely that it later gained in importance as a center for grain production as the result of climate change. It also attempts to understand the origin and meaning of the name Ukek, for the etymology of which it offers a detailed examination of medieval and modern data.
Results and novelty of the research: The essay proposes that the name Ukek actually relays information about the geological formation of the site on which it is built. While most scholars have understood the original meaning of ‘box’ to represent fortifications built on the city wall, the author argues that the name refers rather to the boxlike hollow shape of the formation, which offered both shelter and an elevated location which would be both visible to travelers as well as a shape easily recognized by travelers coming from thousands of kilometers from the southeast, where there were several other such formations carrying the same name.
Schamiloglu, U. (2018). The Rise of Urban Centers in the Golden Horde and the City of Ükek. Golden Horde Review, 6(1), 18–40. https://doi.org/10.22378/2313-6197.2018-6-1.18-40
2308-152X
2313-6197
10.22378/2313-6197.2018-6-1.18-40
http://goldhorde.ru/en/stati2018-1-2/
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/4526
Ukek
nomadism
camps
proto-cities
urban centers
Saray
geological feature
grain production
Turkic etymology
Mongolian etymology
Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::History and philosophy subjects
The rise of urban centers in the Golden Horde and the city of Ükek
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/59392021-12-24T14:44:50Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Féaux de la Croix, Jeanne
author
Arzhantseva, Irina
author
Dağyelihttps, Jeanine
author
Dubuisson, Eva-Marie
author
Härke, Heinrich
author
Penati, Beatrice
author
Ueda, Akira
author
Wooden, Amanda
author
2021
received considerable attention in Central Asia. In light of the Anthropocene crises, there is a real urgency for maturing this field and investigating the methodological and epistemological challenges that environmental topics demand, often working across disciplinary habits and time scales. This roundtable brings together Central Asianists from a range of backgrounds to discuss the sources and scales of their investigation, their challenges and potential. The contributors discuss how particular kinds of sources such as climate models, archival manuscripts, ethnographic fieldwork and media analyses have been used to understand environmental changes in the region. In what ways do the traditions of scholars’ disciplinary training guide the scale of analysis? Looking toward the future of environmental humanities in Central Asia, this roundtable suggests paths for developing this vital field of enquiry
Féaux De La Croix, J., Arzhantseva, I., Dağyeli, J., Dubuisson, E. M., Härke, H., Penati, B., Ueda, A., & Wooden, A. (2021). Roundtable studying the Anthropocene in Central Asia: the challenge of sources and scales in human–environment relations. Central Asian Survey, 1–24. https://doi.org/10.1080/02634937.2021.1960797
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/5939
Anthropocene
Type of access: Open Access
Central Asia
environment relations
ROUNDTABLE STUDYING THE ANTHROPOCENE IN CENTRAL ASIA: THE CHALLENGE OF SOURCES AND SCALES IN HUMAN–ENVIRONMENT RELATIONS
oai:nur.nu.edu.kz:123456789/59892022-02-04T06:15:17Zcom_123456789_178com_123456789_86com_123456789_67col_123456789_179
00925njm 22002777a 4500
dc
Schamiloglu, Uli
author
2021
This article was presented at a roundtable devoted to a discussion of the
Qalandar-nāme. The author, basing himself on the 9 chapters of the monumental Qalandar nāme published to date with commentary, tries to compare this work with what else is
known about Islamic civilization in the Golden Horde in this period. In particular, he exa mines the account of Ibn Baṭṭūṭa and compares the Persian-language Qalandar-nāme with
the Turkic works on the history of the prophets (Qısas ül-änbiya), a Sufi manual (Muc
in ül mürid), two romantic poems (Qutb’s Xusrev u Şirin and Khorezmi’s Muhabbätname), and
a handbook of Islam (Nähc ül-färadis). The author finds similarities between the works of
Sufi literature and the Qalandar-nāme. He concludes by posing a series of questions for
future researchers, including whether this work can also be seen as a response to the Black
Death, similar to the Nähc ül-färadis, as the author has argued elsewhere.
Schamiloglu, U. (2021). Reflections on the Islamic Literature of the Golden Horde: On the Occasion of the Publication of the Qalandar-nāme. Golden Horde Review, 9(2), 264–271. https://doi.org/10.22378/2313-6197.2021-9-2.264-271
http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/5989
Type of access: Open Access
Golden Horde
Qalandar-nāme
Nähc ül-färadis
Black Death
REFLECTIONS ON THE ISLAMIC LITERATURE OF THE GOLDEN HORDE: ON THE OCCASION OF THE PUBLICATION OF THE QALANDAR-NĀME