DSpace Repository

Ғылыми дискурстағы когнитивтік модельдер (метафоралану)

Show simple item record

dc.contributor.author Әлісжан, Сарқыт
dc.date.accessioned 2016-04-14T06:33:10Z
dc.date.available 2016-04-14T06:33:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/1399
dc.description.abstract Бұл мақалада ғылыми дискурстағы метафоралану негізінде пайда болатын когнитивтік модельдердің жай-күйі сөз болады, негізінен гуманитарлық ғылым деректері бойынша олардың тілдік көрінісі талданады, түсіндіріледі. Қазақ тіл білімінде ғылым тілін тану қазіргі уақытқа дейін дәстүрлі-құрылымдық, функционалды-стилистикалық бағытта жүзеге асып келді, дегенмен тіл білімінде өріс алып отырған жаңа бағыттарға (когнитивтік) сай зерттеуге деген талпыныс та жоқ емес. Біздің міндетіміз – жалпы ғылым тілі тәрізді тілдің өзінше бір функционалды аумағын құрайтын, қазіргі терминмен айтқанда, дискурстың өзіндік түрін жаңаша зерттеуді әрі қарай тереңдете түсу болмақ. Мақала ғылыми дискурс негізінде осы мәселені терең зерттеуге арналған. ru_RU
dc.language.iso kk ru_RU
dc.publisher Еуразия гуманитарлық институтының Хабаршысы. Ғылым журнал, №3 ru_RU
dc.rights Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/ *
dc.subject дискурс ru_RU
dc.subject ғылыми дискурс ru_RU
dc.subject метафоралану ru_RU
dc.subject когнитивтік модельдер ru_RU
dc.title Ғылыми дискурстағы когнитивтік модельдер (метафоралану) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

  • Articles [43]
    Қазақ тілі, әдебиет және мәдениет

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States

Video Guide

Submission guideSubmission guide

Submit your materials for publication to

NU Repository Drive

Browse

My Account

Statistics